Vlakbij de Japanse Tuin en het Theehuis van Clingendael, maar dan toch net iets meer op chique - want precies in Wassenaar en tegenover Huis ten Bosch - staat in een voormalige garage van Seyss-Inquart de Karl Krause pers waarop Georg Hadeler decennia lang drukte. Hierop wordt in groot formaat en wisselende oplage gedrukt. De hoofdactiviteit van de werkplaats is en blijft de lithografie, zoals ten tijde van Georg Hadeler, maar er wordt ook gezeefdrukt, gediepdrukt en gehoogdrukt. Dikwijls wordt er dan met gemengde technieken gewerkt.

De productieprocessen zijn het afgelopen jaar voor zover mogelijk minder milieubelastend gemaakt. Dit is bij de lithografie de grootste uitdaging waarbij de mogelijkheden beperkt zijn doordat er nog maar weinig lithografen zijn. In de werkplaats wordt onder andere uitgewassen met terpentijn om het gebruik van asfalttinctuur te voorkomen. Lithoinkten zijn niet in milieuvriendelijke varianten beschikbaar (gelukkig wordt er ook bij hoge oplagen maar heel weinig verbruikt) en het gebruik van zoutzuur om het beeld te binden aan de steen is vrijwel onvermijdelijk (vrijwel omdat het soms mogelijk is de tijd het werk van het zuur te laten verrichten en louter met Arabische gom te werken). 

Het allerbelangrijkste pluspunt van het bosatelier is dat de stenen buiten geslepen kunnen worden.